loading...
ریما
admin بازدید : 1329 یکشنبه 19 شهریور 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید غزل شاکری به نام لالا لالا - قاصدک دانلود

https://www.ghasedakdownload.net/1395/.../دانلود-آهنگ-جدید-غزل-شاکری-به-نام-لالا-...
دانلود آهنگ جدید غزل شاکری به نام لالا لالا. متن و تکست آهنگ لالا لالا غزل شاکری. لالا لالا گل زیره. دلم پیش دلت گیره لالا لالا گل سنجد. بریم باهم گوشه ای دنج. لالا لالا ...
عاشقانه ها/ لالا لالا گل شیپور داره بابات میاد از دور خونه مثل عسل شیرین به این کندو میاد زنبور بیا مثل گلی باشیم که رنگ و بوی خوش داره نباشیم مثل کاکتوسی که .
۸ اسفند ۱۳۹۵ - Dec 18, 2016 - iruni.ir/search/?q=دانلود+اهنگ+لالا+گل+زیره+دلم+پیشت+گیره. Translate this ... دانلود آهنگ لالا لالا گل زیره دلم پیش دلت گیره ...

دانلود لالایی لالالالا گل زیره دلم پیش دلت گیره از غزل شاکری

www.rahekhob.ir/.../دانلود_لالایی_لالالالا_گل_زیره_دلم_پیش_دلت_گیره_از_غزل_...
دانلود لالایی لالالالا گل زیره دلم پیش دلت گیره از غزل شاکری ... دانلود دانلود آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی - دلم برات تنگ · دانلود نوحه شور هوای حرم با مداحی ...

لالا لالا گل زیره دلم پیش دلت گیره آهنگش غزل شاکری

www.rahekhob.ir/ch/لالا_لالا_گل_زیره_دلم_پیش_دلت_گیره_آهنگش_غزل_شاکری
لالا لالا گل زیره دلم پیش دلت گیره آهنگش غزل شاکری ... دانلود دانلود آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی - دلم برات تنگ · دانلود لالایی خراسانی - گل فیروزه (فیلم).

لالا لالا گل زیره دلم پیش دلت گیره غزل شاکری - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=لالا+لالا+گل+زیره+دلم+پیش+دلت+گیره+غزل+شاکری
X تاریخ خبر : جمعه 1394.08.29 - 01:14 لالا لالا تا تو رو دارم، تو اين دنيا چي کم دارم آخرين خبر/ لالا لالا گل آلو لباي سرخت آلبالو دو چش داري مثه آهو دو لپ داري مثه هولو ...

لالالالا گل زیره دلم پیش دلت گیره دانلود اهنگ :: دانلود رمان ...

danlodnovel.blog.ir/.../لالالالا%20گل%20زیره%20دلم%20پیش%20دلت%20گیره%2...
۲۹ دی ۱۳۹۵ - Dec 17, 2016 - گل+زیره+دلم+پیش+دلت+گیره... Translate this page عاشقانه ها/ لالا لالا گل شیپور…,لالالالا گل زیره دلم پیش دلت گیره دانلود اهنگ ...
در با اینا زمستونو سر میکنم.. لالالالا .. گل زیره دلم پیش دلت گیره .. لالالالا .. گل سنجد بریم با هم گوشه ای دنج .. مشاهده تصویرپنهان کردن تصویر 1 نظر 0 جدید.

لالا لالا گل زیره دلم پیش دلت گیره غزل شاکری ش

www.khabardown.ir/search/لالا_لالا_گل_زیره_دلم_پیش_دلت_گیره_غزل_شاکری_ش
دانلود آهنگ جدید کوروش خسروی بنام دلت کجا گیره با بالاترین کیفیت Download New Music Kourosh Khosravi – Delet Koja Gire ترانه: علیرضا پیروزی ، آهنگ ...

پوران ...لالا لالا گل پونه - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=eiHC0aiLLTg
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - بارگذاری توسطabas farahani
پوران با نام اصلی «فرح‌دخت عبّاسی طاقانی» متولد 1312 در دههٔ ۳۰ یکی از مشهورترین خوانندگانی ایران بود و این شهرت خود را تا اواسط دههٔ ۵۰ همچنان حفظ ...

تو فقط نسرین باش - نیمه قهر

2ehsasenab.blogfa.com/post/420
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - لالا لالا گل زیره. دلم پیش دلت گیره. لالا لالا گل ... اینقدر شبیه هم شدیم ک دستامون یهو میره رو کلید next ک اهنگ نچسبمون رو رد کنیم. اینقدر شبیه هم ...

**چند نمونه لالایی:** - آرشیدا جون - نی نی وبلاگ

eshghe_ma.niniweblog.com/post/34/چند-نمونه-لالایی.html
لالالالا گل گل پونه بابات میاد زودی خونه ... لالالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره؟ ... نباشه تو دلت غم ... و بی روزن یکجا صحرا و خارستون یکجا باغ و یکجا گلشن لالا لالا گلم لالا لالا لالا دلم لالا بگیره عزیز و مونسم خوابش بگیره ... پیش پیش لا لا چشاتو ببنید فکر کن که رو ابرها نشستی بخواب دیگه موقع خواب .... اهنگ feel the light.
لالا لالا گل ریحون مامان رفته ... دل مامان پر از مهره ... دلش یک باغ سرسبزه گل و آب و درخت داره توی باغ دلش هرگز ... مامان از پیش اون دوره ... لالا لالا گل زیره دلم آروم نمی گیره

یونا داده خداوند - لالایي

www.3nafaraneh.blogfa.com/cat-1.aspx
پسری ناناز ما کم کم داری بزرگ میشی تو دل مامان. ... اخه به زودی يه سفر میریم که ایشالله یکم از وسایل گل پسرمون رو هم براش میخریم. ... لالالالا گل شب بو ... لالا، لالا، گل پسته، بابات رفته کمر بسته، لالا، لالا، گل زیره، چرا خوابت نمی گیره؟ ... نایت گراف رنک · ایرانیان دانلود · نی نی سایت · زایمان شیرین ترین سختی دنیا · کانون ...

04 La la la la Gole Zireh.mp3 - پیکوفایل

s5.picofile.com/file/8158794226/04_La_la_la_la_Gole_Zireh.mp3.html
۱ دی ۱۳۹۳ - دانلود آهنگ لا لا لا لا(گل زیره) داریوش از آلبوم پرنده مهاجر - . - . - . - . - آپلود توسط وبلاگ بوی خوب گندم - wWw.Booye-Gandom.Blogfa.Com.

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان با نام لالایی - نیک موزیک

nicmusic.net/1392/03/دانلود-آهنگ-ماهان-بهرام-خان-با-نام-لالا/
۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - دانلود آهنگ زیبای ماهان بهرام خان با نام لالایی با لینک مستقیم متن آهنگ لالایی ... لالالالا گل گندم ... دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام دنیای بدون تو ...

لالايي هايي که براي ني ني هاتون ميخونيد - نوزاد

nozaad.com/forums/topic/لالايي-هايي-که-براي-ني-ني-هاتون-ميخونيد/
16پست - ‏6 نویسنده
لالالالا گل گل پونه بابات مياد زودي خونه لالالالا گل ... لالالالا گل زيره چرا خوابت نمي گيره؟ لالالالا ... چون گل لالالالا گلم هستي عزيز اين دلم هستي .... توي باغه دلش هرگز ... مامان از پيش اون دوره ..... من براش آهنگ مي ذارم مي خوابه خودم بلد نيستم لالايي خو

لالایی ها.. - غم دل

andohe-yar.blogfa.com/post-33.aspx
لالالالا گل خشخاش / بابات رفته خدا همراش ، لالالا لا گل گردو / بابات رفته توی اردو ... لالا، گل پسته / بابات رفته کمر بسه ،لالا، لالا، ،گل زیره / چرا خوابت نمی گیره ...

اشعار لالایی [آرشيو] - P30World Forums - انجمن های تخصصی ...

forum.p30world.com › ... › فرهنگ و هـنــــر › ادبـیـات
۲۴ مرداد ۱۳۸۶ - پیش پیش لا لا چشاتو ببنید فکر کن که رو ابرها نشستی بخواب دیگه .... لینک دانلود آهنگ: 1.6 Mb ... لالالالا گل خشخاش / بابات رفته خدا همراش ، لالالا لا گل گردو / بابات ... بسه ،لالا، لالا، ،گل زیره / چرا خوابت نمی گیره ، که مادر قربونت میره ..... آهنگین آهنگ دشتستانی یا شروه جستجو كرد همان طوری كه شروه فریاد دل و ...

لالایی ها - گنجینه صوتی تبیان

sound.tebyan.net/Category?Tags=لالایی%20ها
آهنگ قشنگ و ملایم بیکلام کودکانه، برای موقع خواب کودکان عزیز و نازنین (2:30) .... ترانه لالایی کودکانه زیبا و شنیدنی «لالا گل پونه» برای گل های عزیز «لالا لالا گل ... با نام لالائی جوجه ماشینی «لالا لالا جوجه ماشینی / دل شب ها چه بی تابه / دلش مامانش رو ... های گل ایران زمین «لالا لالا صد تا قروباغه / کنار برکه آبند / پیش مامانشون شبها ...
لالا لالا گل ریحون دوتا فال و دوتا فنجون ... لالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره ... توی خلوت ميگم اينجا کسی نيست خداييش که دلم خيلی صبوره لا لا لا لا نخواب تيره ... بگو برگرده پيش ما بمونه .... وقتی یادی ازت نمی کنم فکر نکن فراموشت کردم فرصت دادم تا دلت برام تنگ بشه! ... آهنگ وحشتناکی می شود اگر هرکس ساز خودش را بزند!
لالالالا گل پونه بابات رفته در خونه لالالالا گلم باشی همیشه در برم باشی لالالالا گل آلو درخت سیب و زرد آلو لالالالا ... لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش لالالالا گل زیره بابات دستاش به زنجیره ... لالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره ... تولدت مبارک عزیزم · دانلود شعرو قصه و کارتون · دلم گرفته خدایا · سیسمونی دختری · شعر کودکانه ...

روژان - لالايي كودكانه

rozhanbano.blogfa.com/post-8.aspx
لالالالا گل خشخاش / بابات رفته خدا همراش ، لالالا لا گل گردو / بابات رفته توی اردو ... لالا، گل پسته / بابات رفته کمر بسه ،لالا، لالا، ،گل زیره / چرا خوابت نمی گیره ، که ... واما لالایی معروف احمد شاملو:«لالالاي لاي گل پونه / لالاي لاي / بابات رفته دلم خونه .... پیش پیش لا لا چشاتو ببنید فکر کن که رو ابرها نشستی بخواب دیگه موقع خواب.
۲۱ آبان ۱۳۹۱ - خَوندومه پیش حق تعالی. دُعات خُوندومه نماز ... مُو کُنم سفره صفانهَ. دُلم میخواست کُوش کَنوُن نِشینوم. سَرم بالا کنم اقامه بینوم. لا لا لا لا لا لا لا لا لایی ... لالالالا گل زیره، بابات رفته زنی گیره. لالالالا گل نازی، ... ،چشاش خواب و دلش بیدار.

سعید - نفس های بی هدف

heart-broken-s.blogfa.com/author-heart-broken-s.aspx
۳ شهریور ۱۳۹۵ - ﻻﻻﻻﻻ ﮔﻞ ﺯﻳﺮﻩ ﭼﺮﺍ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﻧﻤﻲ ﮔﻴﺮﻩ؟ ... من عاشق لالاییم لالالالا میگم هردم تا نگیره دلم بازوی غم ... لالالالا دلت خونه ، خدا درداتو میدونه .... چه کارهایی انجام بدی، وقتیکه طرف ت نخواد با تمام وجودش پیش تو باشه ...... چرا وقتی عید میشه باید دلم برای آهنگ منصور تنگ شه. ... اگر دوست داشتید می تونید از نت دانلود کنید گوش کنید.

لالايى ها - تالار های تخصصی نیک صالحی

forum.niksalehi.com › فرهنگ و ادب › شعر و ادبيات › شعـــــر
۱۱ بهمن ۱۳۸۵ - لا .گل زيره چرا خوابت نمي گيره ؟ كه مادر قربونت ميره لالا.لالا.گل سوسن ... انسان از بدو تولد با نواي مهر مادر، موسيقي را با لحن و آهنگ صداي زن مي‌شناسد و .... دلم تنگه سرود زندگي سر کن دلم تنگه دلم تنگه لالا لالا لالايي لالا لالا لالايي .... بگو برگرده پيش ما بمونه کتاب حافظ رو بردار و وا کن .... دلش لاله ست دلش خونه

دانلود آهنگ لالالالالالالا ، گل پونه بیا که بدون تو دل خونه - ...

www.parlin-music.ir/tag/دانلود-آهنگ-لالالالالالالا-،-گل-پونه-ب/
دانلود آهنگ عشق همیشگی از امین حبیبی. Amin Habibi love songs ever. دانلود آهنگ جدید و زیبای عشق همیشگی از امین حبیبی با لینک مستقیم. amin. برای دانلود آهنگ ...

مقاله لالاییت می کنم خوابت نمیاد ... بزرگت کردم و یادت نمیاد ...

https://www.noandishaan.com › انجمن › ادبیات و علوم انسانی › ادبیات › مقالات ادبی
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - 4پست - ‏1 نویسنده
ضرب آهنگ لالايی است، وگرنه همه می دانيم که شعر لالايی زبان فاخری ندارد و تازه اگر هم داشته باشد کودک .... لالالالا گل زيره چرا خوابت نمی گيره ؟

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون - وایو موزیک | ...

www.vaiomusic.org › دانلود اهنگ
۱۴ تیر ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام با من بمون ... Download music Masoud Saeedi – Ba Man Bemoon ... کاش نمیدیدمت شده خسته این دل دیگه .... تو این دنیاى لعنتى کسى دلش به حال کس دیگه اى نمیسوزه،تو خودت باید حقتو از ...... ترانه هایى رو که ۳-۴ سال پیش نوشتم،پاره پاره میکنم! .... یادت میاد پی گیره کارام بودی؟
دلم مثل دلت خونه شقایق .... پیش تو مثل کاهم تو مثل کهربایی ... لالا لالا گل زیره ، بابات دست هاش به زنجیره ... وقتی حرف می زنم از تو ، جون می گیره تنم از تو

لالایی برای کودکان | تبادل نظر نی نی سایت

www.ninisite.com/discussion/topic/17601/لالایی-برای-کودکان
ولی الان یه سی دی گرفتم به اسم لالایی طلایی از دنیای تاتی آهنگ قشنگ و آرومی داره ... دلت وقتی که می گیره ... الالالا، گلم باشی /بخوابی بلبلم باشی /تسلای دلم باشی. ... لالالالا، گل زیره /بچه ام آروم نمی گیره /گل سرخ منی شاله بمونی /ز عشقت می کنم من .... لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه فرمایید.
۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - تمام چیزهایی که ممکن است شما را به یاد معشوق بیندازد را دور بریزید، مثل آهنگ ها، و وسیله ها. در این زمان باید از هر چیزی که برایتان یادآور خاطره ای است ...

وب سایت

filmbazzan-bsky.soghady.ir/
... نی | دانلود صدای سه بعدی | دانلود اهنگ غزل شاکری لالا لالا گل زیره دلم پیش دلت گیره | اطلاعات عمومی سیاسی pdf | دانلود آهنگ بزن باران بر دل دامن یاران ماندانا خضرایی ...
دانلود شعر "محبوب من، بگذر ز من" در اینجا. دانلود لالایی "آذر گل دره ای" در زندان در اینجا. دانلود موسیقی از سینمایی"وقتی همه خواب بودند" با صدای غزل شاکری و شعری از ...

آکورد آهنگ های معروف و زیبا(موسیقی) - آموزشگاه موسیقی

www.khosroshirin.ir › آموزش › اشعار و نت آهنگها
اینم آکورد آهنگ های اکثرشون رو گوش دادید و برای ساز های که کلید فا دارند ... G Am ... Bm ]شاخه ای تکیده گل ارکیده [Em]با چشمای خسته لبهای بسته. [Bm]غم تو روی چشماش ..... یه چند وقت بهونتو می گیرم حالم خرابه و دارم می‌میرم. Cm..............F.. ..... واسه خوابم تو ای مادر لالا لالا کردی .... دلم [C]پیش دلت [D]مونده تو زن[Am]دون رفاقت رفا[G]قت.
۱ شهریور ۱۳۹۶ - دانلود ویدیوی موزیک ویدئو جدید گروه ایهام به نام بغض (فیلم) از آپارات. متن ترانه ی ... لا لا لا لا گل زیره دلم پیش دلت گیره غزل شاکری · الگوی قنداق ...

مجید - Guitar | گيتار - بلاگفا

www.navidguitar.blogfa.com/author-navidguitar.aspx
این آهنگ با گیتار فوق العاده میشه مخصوصا اگر دو تا گیتار باشه که ریتم و ملودی ... دانلود آهنگ عیدت مبارک - هامون اجتماعی ... این آهنگم چند شب پیش یکی از پسرا اجرا کرد گفتم بذارم آکورد هاش رو براتون! ... یادت نره دوست دارم خیلی دلم تنگه برات ..... لالالالا تو مثل ماه بخواب که شب شده کوتاه لالالالا گل گندم نشی تو بی قراری گم

انجمن راسخون - آهنگهای به یاد ماندنی

rasekhoon.net › انجمن ها › هنر › دانلود صوت و تصویر › نماهنگ
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ - دلشوره دارم که دشمن در لشکر هلهله دارد ... لالا لالا گل زیره ... خوشه غم توی دلم زده جوونه دونه بدونه ... دانلود آهنگ ایران ایران (در روح و جان من می مانی ای وطن)
این ماشین پلیسه که دزدا رو می گیره آژیر کشون با سرعت (سرعت رو می گی اورعت) ... باشی پیش خدا لایق ... مامانی : لبت شاد و دلت خوش چو گل پر خنده باشی بیا شمعا رو فوت کن هزار سال زنده باشی ... لالا لالا گل زیره ... از بعداز تولد تو اینقدر ذوق باباجون شکوفا شده که هر ساعت یه شعر و یه آهنگ جدید برات می سازه . ... دانلود سنتر ایران ...
چینیه شکسته ی دل دیگه پیوند شدنی نیست. نجات ... گل بیتا لالا لالا گل خوشرنگ بيتا لالايي كن رو بال شعر بابا لالا كن دخترم رو سينه من ... نه راهي پيش رومه
۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - لالالا گل زیره دانلود با لینک مستقیم حجم: 4.84 مگابایت لالا لالا گــــل زیــــره ، بابات دست هاش به زنجیره مـی گه هـرگـز نگو دیره کـه هـر روز ، روز ...
لطفا پیش کسایی که تنهان از عشق عاشقی نحرفین چون اسمون رو سرشون خراب میشه. ما کسیو ... میدونم یه جوری هستی که دلت از همه سیره. اما بهتره بدونی دل واسه عاشق نبودن راه نداره ناگزیره ... تو که تا ابد به دلم نشستی. ... لالالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره .... مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند دانلود آهنگ. عضويت لغو عضويت

لالایی - RSSing.com

mantador3.rssing.com/chan-3308595/all_p2.html
02/11/13--11:25: دانلود لالایی میم مثل مادر ... کاشکی رو طاقچه دلت ... بر سایر بخش های فرهنگ وتاریخ گیلان ، در موسیقی گیلان بیش از پیش نمایان می کند. باید به این نکته اشاره داشت که لالایی در آهنگ و ریتم و حتی در مضمون چون تمام "ترانه ها ی کار" است. ... گفتم: پس چرا آنهمه درد در دلم انباشتی؟ ... لالالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره؟

دی ۱۳۹۰ - دختر باران

shomalikija.blogfa.com/9010.aspx
۲۸ دی ۱۳۹۰ - زندگي خود پا پيش بگذاريد تا بتوانيد موفق شويد و قبل از انجام هر كاري .... شادي را در دلت هميشه نگهدارد و هيچ وقت بدي ديگران افسرده و غمگينت نكند. .... *لالالالا گل مريم - چه گويم از غم و دردم - غم من در دلم پنهان - بيا اينجا بشو مهمان ... لالالالا گل زيره بابات دستاش به زنجيره .... فال می گیرم !!! فال! ... دانلود دانلوددددددددددددد

غم نامه - پرشین گیگ

alisheytone.persiangig.com/weblog/neviseh_1340437706.html
۳ تیر ۱۳۹۱ - لالا لالا دیگه بسه گل لاله بهار سرخ امسال .... منم از پیش تو میرم خداحافظ گل نازم ... می رم از قلب تو بیرون که عشقش تو دلت جا شه لم بشکنه ... دانلود آهنگ تكرار سياوش قميشي دلم گرفته از ... نمیدونی چقد تنهایی دلگیره نمیدونی به بد وضعی دلم گیره واسه مردی كه از ..... تو زدي من اما موندم زيره قولت روي حرفام برو خوشبخت ...

داریوش - Lachini

www.lachini.com/artist/داریوش
لازم به توضیح است که اولین ترانه مستقل او ترانه نبسته پیمان بوده‌است از علی گزرسز (رها) آهنگ از داریوش اقبالی. ... گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهاتان زخم دار است با ریشه چه می کنید .... مونده سر دوراهی چه راهی پیش بگیره .... دلم مثل دلت خونه شقایق .... لالا لالا گل زیره ، بابات دست هاش به زنجیره

دانلود آهنگ - منو تنهاییو دل بی شناسنامم...

theendoflove.blogfa.com/author/theendoflove/cat-.aspx
حرفای دلتو بهم بگو که میدونم توهم نمیتونی ازم دل بکـنی ... ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ 7,700 views دانلود آهنگ رپ .... اونقد دیوونه بازی در بیاره که باسر بره تو گل .... لالا لالا لالای لالای .... گفتم الهی پیش مرگت شم هر روز خواب میبینم که دارن تورو ازم میگیرن گفتی مهدی منم میبینم ولی به ..... خودش میگه دوسم داره ولی انگار تازگیا منو تو دلش خاک کرده.

اینجا انسانی سخن می گوید...

www.tehroony.blogfa.com/85104.aspx
قسم به قران مجید با یک سبد گل سفید با یک دلی پر ... تا آهنگی بسازم. بیا برات می ... دلم مثل دلت خونه شقایق. چشام دریای ... یک عهد بستم با خودم وقتی بیایی پیش من. به احترام ... لالالالا لالالالا لالالایی. ای که رسیده ..... واسه هر کسی که میگم قصه شو آتیش می گیره. دل من یه .... ريك ئه خه ن وضعيتي وان و جه زيره سه ر به سه ر عه قره و زا ...
۲۷ آذر ۱۳۸۸ - مرد قبیله - دل تنگیهای مرد قبیله - سرنوشت عشق. ... دل را چنان به مهر تو بستم که بعد از این دیگر هوای دلبر ..... لالا لالا گل زیره دلم آروم نمی گیره

ديار اشك

diyareashk.persianblog.ir/

۲۰ مهر ۱۳۸۶ - دلم مثل دلت خونه شقایق چشام دریای بارون شقایق ( تهران 53-1352 ). (این ترانه را ... لالا لالا گل زیره بابات دستاش به زنجیره (آلمان 1365). به بچه ها مون ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 2,090
  • بازدید سال : 27,310
  • بازدید کلی : 473,853