loading...
ریما
admin بازدید : 924 شنبه 18 شهریور 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید باران بنام نمیدونم چی شدش که سرما به قلبم زد ...

dance-music.ir/باران-نمیدونم-چی-شدش-که-سرما-به-قلبم-زد/
دانلود آهنگ جدید نمیدونم چی شدش که سرما به قلبم زد اون احساس رویایی چجوری از دستم رفت. Download new song called Rain Shdsh do not know what that's cold ...
آهنگ باران نمیدونم که چی شد سرما به قلبم زد - دانلود آهنگ جدید ... نمیدونم چی شدش که سرما به قلبم زد اون احساس رویایی چجوری از دستم رفت ... بکن و برو که دیگه .

نمیدونم که چی شدش سرمابه قلبم زد ازباران :: کینگ کونگ

kingkong.blog.ir/post/نمیدونم-که-چی-شدش-سرمابه-قلبم-زد-ازباران
۲۸ بهمن ۱۳۷۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید باران بنام نمیدونم چی شدش که سرما به قلبم زد - دنس موزیک ... دانلود اهنگ جدید باران نمیدونم که چی شدش سرمابه ...

دانلود اهنگ جدید باران به اسم نمیدونم چی شد سرما به قلبم زد - ...

www.emshabdownload.ir/دانلود-اهنگ-جدید-باران-به-اسم-نمیدونم-چی-شد-سرما-به-قلب...
۹ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آهنگ باران نمیدونم که چی شد سرما به قلبم زددانلود آهنگ جدید ... دانلود آهنگ جدید و زیبای ساسی و کوروش مقیمی به نام مصنوعی به همراه تکست ترانه ...
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - دانلود آهنگ نمیدونم چی شدش که سرما به قلبم زد از باران,دانلود آهنگ باران سرما به ... دسته بندی: دانلود آهنگ های غمگین ،احساسی و عاشقانه, دانلودآهنگ جدید,.

دانلود آهنگ نمیدونم چی شد که سرما به قلبم زد - rabbits

rabbits.parsiblog.com/Posts/64/دانلود+آهنگ+نميدونم+چي+شد+که+سرما+به+قلبم+زد/
آهنگ باران نمیدونم که چی شد سرما به قلبم زد - دانلود آهنگ جدید. ctfun.ir/search/?q=آهنگ+باران+نمیدونم+که+چی...سرما+به+قلبم+زد. Translate this page. تصاویر شکوفه ...

نمیدونم که چجوری پیدات شد نمیدونم که چجوری غیبت زد - تهران ...

www.teh-dl.ir/tag/نمیدونم-که-چجوری-پیدات-شد-نمیدونم-که-چج
دانلود آهنگ جدید امو باند ( Emo Band ) آروم در اردیبهشت ۹۴ + متن آهنگ. Download ... نمیدونم که چجوری پیدات شد نمیدونم که چجوری غیبت زد ... آروم نمیمونم داغون شده قلبم.

اهنگ نمیدونم چی شدش سرما به قلبم زد - پرشین تکست

persian-text.xyz/اهنگ+نمیدونم+چی+شدش+سرما+به+قلبم+زد/
دانلود آهنگ نمیدونم چه شدش که سرما به قلبم زد tagstagsدانلود آهنگ نمیدونم چی شدش ... زد دانلود اهنگ جدید باران به اسم نمیدونم چی شد سرما به قلبم زد نمیدونم چی شد که سرما ...

دانلود اهنگ نمیدونم چی شد سرما به قلبم زد | - کانال تلگرام

tlgrmchannel.com/دانلود-اهنگ-نمیدونم-چی-شد-سرما-به-قلبم-ز/
آهنگ باران نمیدونم که چی شد سرما به قلبم زددانلود آهنگ جدیدنمیدونم چی شدش که سرما به قلبم زد ... دانلود اهنگ جدید باران نمیدونم که چی شدش سرمابه قلبم زد – وب …

دانلود اهنگ باران سرما به قلبم زد - هفتاد و پنج نیوز

75news.xyz/دانلود-اهنگ-باران-سرما-به-قلبم-زد/
دانلود آهنگ جدید باران بنام نمیدونم چی شدش که سرما به قلبم زد … ... دانلود اهنگ جدید باران نمیدونم که چی شدش سرمابه قلبم زد – وب … www.websiteirani.ir/post/…
۱۱ آذر ۱۳۹۲ - دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا ، شنیدنی و استثنایی محسن چاوشی به نام همسایه با بالا ترین ... قلبم به عمر یه تاریخ از این خیابون. ... خوب شد خدا رحم کرد عشق تو دریا زدم کرد ... پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره”(دو بار) ..... اگه صداش ماله خودش نبود سرمایه گذار میومد رومحسن سرمایه بذاره؟ ... واقعا نمیدونم چی بگم
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - اگه این فیلم دانلود نمیشه به دو دلیله: یکی این که دست یه آدم مریض و بد احوال ... شهرهای دیگه میجنگن چرا باید سرمایه های مملکت هم از نظر انسانی هم از نظر .... ما همه فرزندان آدمیم , چه شده که انسانی قلب انسان دیگر را میبلعد . .... بی شرفه بی پدر،اصلا نمیدونم چی بگم من سربازم خودمو گذاشتم جای اون ..... اضافه کردن دیدگاه جدید.

"گوگوش" هم همجنس‌باز شد! +عکس - خیبرآنلاین

kheybaronline.ir/fa/news/19522
۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - عمو پورنگ مرد شریف و هنرمندی است که توهین به او توهین به خودتان است. ..... قبیح بوده و هست و در تمام جوامع این افراد را طرد می کنند، نمی دونم این کار گوگوش برای چی بود! .... ولی همجنسبازان انحراف اخلاقی دارن و ناسالم اند دنبال نحوه جدید لذت بردنن ..... ببین تو مختاری اهنگ شو گوش ندی ولی ازنظر من گوگوش کاربدی نکرده.
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - 100+پست - ‏67 نویسنده
سلووووووووووووووم بچه ها ازتون میخوام که یه تیکه از اهنگی رو که دوس دارین ... برگرد دوباره پیشم / بی تو من دیوونه میشم / نمی دونی که چقد هواتو دارم ... بین نگاه مردم ، میرم به سمت مقصد // نمیدونم کجا میخوام برم و بیمارِ مغزم ... وقتی کینه میـشیـنه تو اجزای قلبت ... انقد که با فکرت قدم زدم اینجا حتی خیابونم از قدمام خستس
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - برای دانلود استیکر متحرک اسمتون به این کانال برین! ... آدرس جیمیلمو دادم بهت: kmmohammadsalar@gmail.com منم حدس زدم که دروغ ..... می تونی با پولت سرمایه گذاری کنی! ..... نمی دونم راست می گی یا نه که خوشکلی ولی دوست دارم چون قلب بزرگی ... اگه توی این کارم موفق شدم و وضعم خوب شد از ته دلم واقعا می خوام بیام ...

گنجور » شهریار » گزیدهٔ غزلیات » غزل شمارهٔ ۹ - حالا چرا

https://ganjoor.net › شهریار › گزیدهٔ غزلیات
برای معرفی آهنگهای دیگری که در متن آنها از این شعر استفاده شده است اینجا کلیک ... باز باران... نوشته: دیر آمدی ولی خوب شد که آمدی. انگار باید می آمدی تا من عاشق بشم… .... با تمام احترامی که برای شهریار قائلم ولی از این که دست رد به سینه معشوقه ش زد ...... خدا بیامزه شهریارو با خوندن این شعر جوونا رو به خودشون بر می گردونه من دانلود ردم ...
۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - با اجرای این مرحله مطمئن خواهید شد که دیگر اشتباهات گذشته که در انتها منجر ... پرت شدن شما از یک شکست عاطفی به یک رابطه جدید به معنی جایگزین ...
قصۀ لیلی و مجنون قصۀ خواب و خیاله عشق ما عشق حقیقی عشقی که همتا نداره .... برچسب‌ها: آکورد گیتار, آهنگ قلب یخی, محسن یگانه, آکورد آهنگ جدید, دانلود آهنگ قلب .... آکورد آهنگ نمیدونم از احسان خواجه امیری گلم که ترک اول آلبوم یه خاطره از فردا هست رو در .... ممنونم از همه دوستانی که تو این مدت منو تنها نذاشتند و مرتب سر زدند ( مخصوصا آقا ...
زمانی که احساس میکنی تمام مشکلات دنیا رو پشتت خراب شده یه فکری بکن شاید این تویی که به ..... جرقه ای زد در دل من و شعله ور شد که به همراه اون شاید امیدی به زندگی

دل نوشته ها - سمت خدا

samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=37...
سلام نميدونم چرا و چطوري شد كه دستم كيبورد رو لمس كرد و نوشته براي .... یه روز یه دانشجو این حرفو بهم زد که ترم اول دانشگاه بودم. .... پارسال هم همینطور بود ما خیلی دچار تنگنا شدیم هیچ سرمایه ای هم نداریم برای شروع یه کار جدید و هیچ کس هم نداریم برای کمک . .... و قسمت آقایون هم بگین حالا آقایون نرقصند و آهنگ نباشه مگه چه اتفاقی میافته؟
۱۳ مهر ۱۳۹۳ - «زخم» را در ادامه از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید. ... آدم کـه زخـم قـلــب و بــا نـــمـک دوا نمیکنه ... افزودن یک دیدگاه جدید ... «محمد علیزاده» با استقبال ایرانیان وارد سیدنی شد .... وقتی مرور میکنی میبینی چه سرمایه ای از کارهای ایشون داریم: سراب، .... دوست عزیز آلبوم کاری آقای علیزاده اونقدری کامل و پرطرفدار هست که ...

معنی خالکوبی عجیب ترانه علیدوستی چیست؟ +عکس - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../معنی-خالکوبی-عجیب-ترانه-علیدوستی-چیست-عکس
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - علامت خالکوبی روی دست ترانه علیدوستی که تصویر آن منتشر شده است نشان ... جرقه این جنبش در سال 1973 و پس از آن زده شد که دادگاه عالی آمریکا در ...

Just GOD - مطالب ابر شعر

just-god1995.mihanblog.com/post/tag/شعر
باران. لە بیرت دێ جارێ پرسیت. بۆ هەمیشە چاوی باران ئاوا تەڕە؟ منیش وتم وەک ... كه ارامش قلب یك ملت است .... برچسب ها:دانلود این تصنیف با صدای شجریان، شجریان، شعر، مگه نه، بیژن سمندر، ... یکی از بهترین دوستام خداروشکر دانشگاه قبول شد اما یکی دیگه از بهترین ... چند روز پیشم با مادرش که حرف زدم گفت کم خونیه! .... اس ام اس جدید

رسانه اینترنتی پویا بیاتی - آلبوم بگو سیب

pouya-bayati.ir/30/Album+Begoo-Sib+Pouya-bayati/
همه قطعات آلبوم با کیفیت معمولی جهت دانلود و دسترسی دوستانی که به هر دلیلی موفق به خرید ..... میشمارم نکنه قلبت یکی کمتر بزنه عشق تو ثروتم و چشم تو دنیای منه ... آلبوم بگو سیب در تهران همزمان با بارش برف و باران منتشر شد. ..... تو از دستام سُر خوردی دلم مجبور شد جا زد .... نمیدونم چرا پویا اینقد از tune توی صداش استفاده میکنه.
آهنگ جدید امیر تتلو (1) ... با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم. تو را از خدایی ... بي عشقي، بي وزني است كه با آمدنش همه سرمايه جان از كف مي رود. ... روی تخته سنگی نوشته شده بود: اگر جوانی عاشق شد چه کند؟ ... در همان زمان معلم بلند فرياد زد : " دو خط موازي ... نمی دونم چرا اما دلم مث سیر و سرکه می جوشید. .... وهردو باهم قطره های باران رابشماریم
دانلود آهنگ جدید و زیبای اردلان طعمه به نام می خوام دنبالت بگردم. ... به گزارش خبرنگار ما این واقعه بعد از بمب باران هیروشیما مهمترین و بحث انگیز ترین ... آرمین محکم زد رو دستم : پریا ولش کن اینو جیزه ول کن دیگه ئه. ... آرمین خواس بخنده که با دیدن قیافه ی امیر منصرف شد و لبشو گاز گرف. ..... امیر : اون وقت سرمایه ی کارو بابای تو میده ؟
درون قلب من نام تو پيدا ست ، زبانت چون گلى خوشرنگ و زيباست ، مشو غمگين اگر از ... میبینن ، ایندفعه که دیدمت خیلی زیباتر شده بودی / نمیدونم ، تو هردفعه زیباتر میشی .... اگر نهایت دوست داشتن در قطره های باران است پس دریاها رو به تو تقدیم میکنم. ... هرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو ، دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت .
آلبوم جديد و بسيار زيباي امين مدرسي به نام من و تو. آلبوم جديد و بسيار ... متاسفم فقط ۲تا از آهنگها آپلود شد من نمیدونم علتش چی بود! واسه دانلود برید به سایت زیر :.

متن مناجات با خدا - از گنه دم به دمم آتش طوفنده شدم - حاج محمود ...

j-m-z.rzb.ar7.ir/view498641.html
وصل تو شد عزت من هجرتو شد ذلت من ... وای که من غرق در این بحر خروشنده شدم ... منبع: http://aein-mastan.rozblog.com/post/1772; کلمات کلیدی: در صورتی که این ... Apocalypse.2016.NEW.SOURCE.1080p.HDTC.Ganool زیر نویس فارسی , ع. ... دانلود اهنگ سرما ب قلبم زد باران , دانلود آهنگ کوگ غزل خون مو از مسعود بختیاری , دانلود اعنگ ...

از دهن کجی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل به شایعات تا عکس ...

www.boursenews.ir/.../news/.../از-دهن-کجی-بهنوش-طباطبایی-و-مهدی-پاکدل-به-شایعات...
۱۵ دی ۱۳۹۳ - این عکس دو نفره برای کاور آلبوم جدید رضا یزدانی گرفته شده است که اندیشه در آن ... باران کوثری با این عکس عجیب سال نو میلادی را تبریک گفت. .... مازیار فلاحی یک مقدار فشارش افتاده بود که سرپایی رفت درمانگاه و یک سرم قندی زد و سرحال شد. ..... شاید همونکه موهاش بیرونه قلب و ذاتش پاکتر از همه تظاهرگرها باااشه .
دوبله فارسی گلوری و پشت صحنه دوبلاژ اضافه شد ... یخ زده یا منجمد (Frozen) نام انیمیشن کمپانی بزرگ والت دیزنی می‌باشد که درباره سفر حماسی آنا (Anna) و ... همین امروز برنامه بروز داشت ازش حرف می زد که من عاشقش شدم ..... سلام نام این فیلم یخ زده نیست سرمایه خفته است .... من دوبله اواژه رو دانلود کردم نمیدونم جرا فقط صداش پخش میشه.
الان همه چی عوض شده بهترم میشه پس ناراحت نشو چون هستی تو قلبم همیشه. کل دنیارو ... واسه همین پنج سال قیدمو به راحتی زد مامان حالا ... كه با دل راحت راه بسته شد و فاصله ها هست جالبه واسم خنده ببر ماده! ... که نمیدونم آخرش چی میشه؟ .... میخوام که ببینم ببینم من بهارِ باران ... فعلا یه دو سالی بعد از تموم شدن آلبوم واقعیت نمیخوام کار کنم
حالا که فرصتش هست دلم میخاد این گلها رو تقدیم کنم به عشق مهربونم. ... هم بر سر قلبم فریاد کشیدم : هیس ، از امروز دگر ساکت باش و عجیب که قلبم تا همین امروز هم ... و زندگی جدید من آغاز شد … ... کاش بعضی وقتها بی چتر زیر باران راه می رفتم ، سوت می زدم ، شعر می خواندم ، ... نمیدونم اونقدر خوشبخت هستم که ... آهنگ را از اینجا دانلود کنید.
Ali Baba Ft Behnam Si Vagozari1 دانلود آهنگ جدید علی بابا و بهنام SI با نام ..... صبح فرداش نمی دونم چی شد زنگ زدم خونمون حالو احوالپرسیو این حرفا که مامانم گفت محمد داداشت ... آن شب دیگر صحبتی نکردیم و او دائم گریه می‌کرد و مثل باران اشک می‌ریخت. .... سرموگذاشتم روشونهاش قلبم تندمیزد دستمو بوسید و همش بهم میگفتیم دوست دارم

شاهکار بود…ولی حیف که مونتاژ بود! | Narya

https://narya.wordpress.com/2010/10/27/شاهکار-بود-ولی-حیف-که-مونتاژ-بود/
۵ آبان ۱۳۸۹ - برای تولیدش وقت، پول، و سرمایه انسانی زیادی هزینه شده که باید به هنرمند برگردد. نمیشود فیلم و آهنگ را مفت و مجانی دانلود کرد، و بعد از کم بودن کیفیت کار ایرانی ... بینش پژوه در فیس~بوک این دست و آن دست میشد به نام «وسط قلبم»! .... روزگاری» شبکه‌ی «جم» پخش شد، که من را یاد این آهنگ شاهکار انداخت که گویا از ...
خدا چند سالی ست که از شهر ِ مکّه رفته و انسانها به دور ِ خویش میگردند ! در مکّه دیدم ، ... دانلود دکلمه های زنده یاد حسین پناهی ... نا هم آهنگی بینِ چکُ سفته های سرمایه،. با دودی ...
۷ مهر ۱۳۹۳ - دانلود آلبوم جدید کمپانی خط به نام اوردوز با صدای یاس ، حسین تهی ... منو تو مثل همیم ولی من اسلحم قلم شد تو تنهاییام یک صدا توی خلوتم فقط گفت که : اولا” ... فقط منم دورهمی در کار نیست خاطره بود ورق زدم شعرام طبق طبق شلیک میشن ترق ... فرق بین فلو استایلو نمیدونم یادم میدی من بچم اصلنم رپم بلدم نیستم تو پزو ...

راهی به آسمان

raahibeaseman.persianblog.ir/
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - سلامت باران ... که هر روز پی یه عشقه جدیدی میگردی دردی روی قلبم گذاشتی همه این روزا میگن سردی ... شاید بعد تو تا ابد تنها باشمو تنها بمونم خودمم نمیدونم ... دانلود موزیک خواننده مهدی معظم و مجید مکس هی تو ... هی تو مهدی معظم و مجید مکس اولین بار در تکست آهنگ | متن موزیک پدیدار شد. تاریخ : ۱۳۹۶/۰۳/۱۵. نویسنده: بی زد.

بیشمار اصطلاح و عبارات و تکیه کلامهای عامیانه و رایج زبان ...

www.kardoonline.com/بیشمار-اصطلاح-و-تکیه-کلامهای-انگلیسی/
i am of a quiet few friend من بیشتر از اونچه که فکر میکنی دوست دارم ... خربزه خوردن و پای لرز نشستن FACE THE MUSIC خون دل خوردن Bite the bullet خودخوری کردن Beat up on .... I've had your coat cleaned- It is (as) good as new now. .... منم بیشتر از تو در جریان نیستم / نمی دونم .... My heart bleeds for sb: دلم برای کسی کباب شدن.

فول آلبوم شهرام شکوهی - دانلود آهنگ جدید

https://smusic.ir/shahram-shokoohi-full-album/
۸ شهریور ۱۳۹۲ - دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام از ماست که بر ماست برای دیدن کامل ... با نام باران عشق برای دیدن کامل این مطلب اینجا کلیک کنید new ... حرفه‌ای شد، خب بالطبع مشکلات جدیدی به وجود آمد که تعدادی از آنها حل شد اما ... من از صمیم قلبم به خانواده محترم آقای شکوهی خسته نباشید عرض می .... نمی دونم چرا این فکر رو می کنم!

۱۷ عادت گفتاری افراد خیلی دوست داشتنی | چطور

chetor.com › مهارت‌های ارتباطی › آداب معاشرت
حتما شما هم چندتایی از این آدم‌ها را می‌شناسید که نظر همه را به خودشان جلب می‌کنند! در اینجا می‌خواهیم شما را با رفتارهای این افراد دوست داشتنی آشنا کنیم.

زندگی - زیر باران زندگی

nostalgicdays.persianblog.ir/tag/زندگی
انگار اون موقع بار اول بود که واقعا باور کردم اون چیزی که ته قلبم رو گاهی قلقلک میداد ... تموم شد و مدتی شهید از زندگی و خواب های من رفته بود. ... اما نمی دونم چرا یه حیای خاصی من رو از پیگیری این موضوع منع می کرد. ... با اینکه با عصبانیت باهاش حرف زدم ولی همونطور که زل زده بود به آسفالت گفت سایه هامون رو ببینید! ... ضرب آهنگ قلبم.

فلسفی | قالب وبلاگ - پیچک

pichak.net/crop/tag/فلسفی/
اس ام اس و پیامک های فلسفی جدید ... این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق!!! .... کسی که از هیچ چیز کوچکی خوشحال نمی شود، هیچگاه خوشبخت نخواهد شد. .... کشور خویش نیستند آنها دستاوردهای پیشینیان و سرمایه آیندگان را نیز پاس می دارند. ..... رویا های کوچک نداشته باشید چون انها تواناای به حرکت در اوردن قلب شما را ندارند ...
چه دوستان قديمي و چه دوستان جديد و عزيزي كه افتخار دادن و به وبلاگ من سر زدند. .... چون خداوند تمام فرشتگانش رو به زمين مي فرسته و انسان ها رو گل باران مي كنند و مي گويند،بشتابيد براي رهايي از گناهان .... نمي دونم چرا اسمس كه بهت دادم حتي يه تشكر خشك و خاليم ازم نكردي. ... من قلبت رو دوست دارم و عاشق وجود و قلبتم حتي با اينكه سنگه.

برای پدر

delsokhtegan.persianblog.ir/
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - “آن مرد در باران آمد” را به یاد آوردم. “آن مرد با نان آمد”. یادم آمد که دیگر پدرم در باران. با نانی در دست. و لبخند بر لب. نخواهد آمد. دیروز دلم تنگ شد و با آسمان و ...
به پریشانی های وبلاگم شک نکن / که پریشان ترازآن قلب پریشان من است. ... نمي دونم چه مرگم شده ولي دنيا روديوار بلندي مي بينم كه سايه اش داره اذيتم مي كنه. ... خاطرات تلخ گذشته و آهنگهاي غمگين زندگي ام خوراک اين روزام شده. .... خبر جديد اينکه اوني که تو روياهام بود براي هميشه از روياهام پاک شد و از اون ..... خواب باران. ..... داریوش دانلود
دانلود آهنگ جدید بختیاری با نام بَنگ با صدای کامران بهرامی ... مهمترین اتفاق، جشن عروسیم بود که در تاریخ 25مرداد بالاخره برگزار شد و خیلی هم جشن باحال و ... و جناب آقای شهرام ثابتی (رفیق واقعی، هنرمند جذاب و انسان خوش قلب، نازنین ترین دوستم) .... چند شب پیش یه آقایی به من زنگ زد گفت که از دبیرخانه جشنواره شعر «ایران من» تماس ...
تو گفتی گل درآید من می آیم گل عالم تموم شد کی می آیی ؟ ... آفتاب از کوه سر زد تا که ترک خی کنم گوسفندان را به صحرا برده و هی هی کنم .... در خرداد و تیر 1376 با رادیو تهران و به نقل از ماهنامه فرهنگ و آهنگ) وقتی این دو مساله ... مرحوم میرنقیبی برایمان تعریف می کرد: گویا منصور صارمی کفشی چرمی و جدید .... 1 – با صدای خانم راحله دانلود.
۲۱ دی ۱۳۹۲ - برای دانلود آهنگ پایداری با حجم ۱۳ مگابایت اینجا کلیک کنید ... ولی خیلی حیف شد که نتونستم این آهنگ رو به طور پخش زنده ببینم. .... عاشقانه بوسه باران شد ! ..... من همین عکس از شهید احمدی روشن رو روی دیوار اتاقم زدم و هروقت وارد اتاقم ..... خوندن همه ی این سرود ها انقلاب و تاریخ کشور عزیزمان را برای نسل جدید معنا کردید.

سرمایه سودا دل من .... عاشق شدیم گشت ارشاد رو سرمون خراب شد… ... من که از ناراحتی داشتم می مردم داد زدم به خدا در وا نمی شه. ..... دانلود آهنگ جدید ابیرام به نام بگذر ازم – Download Music ..... میگه نمی دونم هر چیه از اسهال بدتره چون بابام گرفت مرد .... بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ، صدای خسته ی قلب من است که از چشمان ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,069
  • بازدید ماه : 542
  • بازدید سال : 25,762
  • بازدید کلی : 472,305